Skip to content

Het eerste Aenea-jurkje met mijn stoere viking.

juli 25, 2010

Nog voor we op vakantie gingen naar het huisje op de berg wou ik met mijn nieuw naaimasjien een jurkje maken voor Aenea. Stiekem eigenlijk ook voor mij, maar dat is niet op tijd afgeraakt. De stof van dit jurkje is eigenlijk een overschotje van de prachtige Liberty stof dat ik bij Vermiljoen kocht.

Ik heb het jurkje overgetekend van een bestaand jurkje met mouwtjes en daar ben ik een beetje in de fout gegaan. Dit jurkje, zonder mouwtjes, heeft veel te ruime okselgaten gekregen en dat is een serieuze bummer.

Maar ach, misschien kan ze het binnen enkele jaren als shirtje aan?

En Aenea? Die vond het jurkje erg mooi, hoewel daar op deze foto weinig van te merken valt 😉

3 reacties leave one →
  1. juli 25, 2010 5:27 pm

    Very nice!

  2. juli 25, 2010 7:26 pm

    Toch goed gelukt? 🙂
    heel mooi, en een tof stofke!

Geef een reactie

