Skip to content

Mijn stoere Viking

juli 19, 2010

Sinds enkele dagen staat er een nieuwe naaimachine in huis. Mijn oude Toyota was een leuk masjien, maar was een ramp met wat zwaardere en tricot stoffen. En zo trok ik op een zonnige zaterdag met dochter en lief naar deze winkel en kwam na veel wikken en wegen met deze doos terug naar buiten…

’t Is een Husqvarna Viking Emerald geworden en het is grote liefde tussen ons twee đŸ˜‰ Ik voel me nog wat geĂ¯ntimideerd door deze prachtige machine. Mijn Viking is immers zoveel slimmer dan mezelf.

Maar geef toe, staat hij daar niet immens schoon op zijn plaats?

(fototjes met de iPhone)

2 reacties leave one →
  1. augustus 23, 2010 4:23 pm

    cool……veel succes ermee!!
    en ik …. ik snor rustig verder op mijn aldi-machien đŸ™‚ nog even wachten of de goesting blijft.

Trackbacks

  1. Het eerste Aenea-jurkje met mijn stoere viking. « Made by Ake

Geef een reactie

